Specsavers linseabonnement

Hva er Specsavers Linseabonnement?

Med Specsavers Linseabonnement får du dine linser

  • Levert hver tredje måned med automatisk gjenbestilling
  • Praktisk automatisk månedsbetaling
  • Frakt og linsekontroller inkludert i prisen
  • Et par gratis briller til en verdi av 395,- ved oprettelse af abonnement, herefter hvert 2. år
  • Du kan når som helst ændre eller avslutte ditt abonnement på netsiden

Velg linser og derefter velg «Abonner», velg antal linsepakker du ønsker hver tredie måned og gjennomfør bestilling, så tar vi oss av resten og passer på at du alltid har linser for hånden.
Kredittkortet/betalingskortet ditt bliver belastet hver måned. Klikk her for å se Specsavers linseabonnement-vilkår.

 

Får jeg vite når en Specsavers Linsabonnement-bestilling opprettes?

Ja, du vil få en e-postpåminnelse omtrent

  • en uke før din månedlige betaling opkræves og
  • en uke før den planlagte bestillingen hver tredie måned opprettes

Da har du mulighet til eventuelt å oppdatere leverings- og betalingsinformasjonen din. Du trenger ikke å bekrefte noe, det er bare en påminnelse om at bestillingen behandles. Når abonnement-bestillingen din er opprettet og betalingen er bekreftet og sendt til lageret vårt, får du en e-post med ordrebekreftelse.

Under «Min konto» kan du se neste bestillingsdato for abonnement-bestillingen din. Det er datoen for når din neste abonnement-bestilling vil bli opprettet. Vanlig ledetid for leveransen kommer i tillegg


Hvordan aktiverer jeg Specsavers Linseabonnement hvis jeg allerede er kunde?

Om du allerede er kontaktlinsekunde og har en nettkonto hos oss, kan du nå abonnement-kontoen din via fliken «Min konto» på nettstedet. Du må velge en tidligere bestilling, eller et spesifikt produkt fra dine tidligere bestillinger, som du legger til i abonnement. Deretter angir du hvor mange pakker linser til højre og venstre øje du ønsker levert hver tredie måned.


Hvordan starter jeg Specsavers Linseabonnement hvis jeg ikke har en nettkonto?

Om du ikke har bestilt på nettet før (eller om du ikke har opprettet en nettkonto), lager du en helt ny bestilling og vælger deretter Specsavers Linseabonnement som en del av bestillingsprosessen.


Kan jeg endre min Specsavers Linseabonnement leveringsadresse?

Ja, du kan når som helst oppdatere informasjonen ved innlogning på specsavers.no å gå inn på «Min konto» og foreta endringene under «Mine opplysninger og adressebok». Der angir du ønsket adresse for levering av abonnement-kjøpene dine. Hver gang en abonement-bestilling opprettes hver tredie måned, brukes leveringsadressen du har oppgitt.


Kan jeg endre betalingsinformasjonen for Specsavers Linseabonnement-bestillingene mine?

Ja, du kan når som helst endre Abonnement-betalingsmetoden din ved å gå inn på Min lommebok under Min konto-fliken på nettsiden. Du kan legge til flere betalingskort i lommeboken din og velge hvilken kort som skal brukes for abonnement-bestillingene dine.


Hva skjer om betalingen min avvises?

Da får du en e-post om at abonnement-bestillingen ikke kan behandles ettersom det er problemer med betalingsmetoden. Det kan for eksempel være at kortet ditt har gått ut eller at du ikke har dekning på konto. Da må du oppdatere betalingsmetoden og bruke et annet kort under «Mine betalinger» eller registrere et nytt. Mine betalinger finner du på fliken «Min konto» på nettstedet. Forsøket på å belaste kontoen varer i tre dager.


Hva skjer om kredittkortet mitt går ut?

Du vil motta en e-post om at kortet du har angitt for Specsavers Linseabonnement betaling, snart løper ut. Dermed kan du oppdatere kontoinformasjonen din via Min konto, slik at abonnement-bestillingene dine kan gjennomføres også i framtiden.


Hva skjer om linseseddelen min forandres?

Om seddelen din endres, må du opprette en ny bestilling for kontaktlinsene du er blitt ordinert , og legge dem til i abonnement-handlekurven din. Husk å fjerne de gamle kontaktlinsene dine fra handlekurven.

Kan jeg pause Specsavers Linseabonnement leveringen?

Du kan gjøre endringer i abonnement-bestillingen din under Min konto om du skal på ferie eller har for mange linser. Du kan også forskyve neste bestillingsdato og redusere antall linser. Når du er tilbake fra ferie eller trenger flere linser igjen, fortsetter leveransene i henhold til informasjonen du oppga. Alle disse endringene kan du gjøre i Specsavers Linseabonnement-avsnittet under Min konto.


Kan jeg endre antall produkter i Specsavers Linseabonnement-bestillingen min?

Ja, du kan endre antallet på fliken Min konto. Du kan øke eller redusere kvantiteten for hver enkelt vare, med virkning fra neste bestilling.


Hva er prisen på Specsavers Linseabonnement-produkter?

Når du kjøper kontaktlinser via Specsavers Linseabonnement får du

  • Levert linser til 3 måneder
  • Betalingen for dine linser bliver delt over 3 måneder
  • Ved bestilling få du opgivet det totale beløb du kommer til betale over 3 måneder og hvad din månedsbetaling bliver