Trenger jeg å registrere meg?
Nei, du trenger ikke å registrere deg for å handle på nettstedet vårt. Men om du har en konto, går det raskere å legge inn bestillinger, du kan spore dem på nettet og du får nyheter om kampanjer.
Hvordan foretar jeg en etterbestilling?
Når du har logget deg på nettstedet, klikker du på «Ekspressetterbestilling» øverst i høyre hjørne. Nå vises din bestilling, leveringsadresse og betalingsinformasjon fra forrige bestilling på nettsiden.
Må jeg legge inn informasjonen på nytt ved nye bestillinger?
Nei. Bare seddelinformasjonen (om den er forandret), og betalingsinformasjonen din. (Av sikkerhetshensyn lagrer vi ikke kortnummeret ditt i systemet vårt når transaksjonen er afsluttet.) Om dine personlige opplysninger og leveringsadressen ikke er forandret, trenger du ikke å legge inn dette på nytt.
Kan jeg når som helst endre kontoinformasjonen min?
Ja. Om bosteds-, faktura- eller leveringsadresse er forandret, eller om du har fått nytt telefonnummer, går du inn på kontoen din, velger «Mine opplysninger og adressebok»og oppdaterer de nødvendige feltene.
Hvordan holder jeg oversikt over bestillingene mine?
Logg deg inn på kontoen din, og velg Mine bestillinger. Da får du se oppdatert informasjon, inkludert status for registrerte bestillinger.