Hva slags refusjonsordning har dere ved feil linser/feil på linser?
Om det mot all formodning skulle være feil på linsene eller feil i forhold til bestillingen, tilbyr vi full refusjon. Kontakt oss på kundeservice@specsavers.no.
Se vår tilbakebetalingspolicy under «vilkår og betingelser» for mer informasjon.
Hvordan annullerer jeg en bestilling?
Bestillingen legges umiddelbart inn i ordresystemet vårt så snart betalingen er bekreftet. Derfor er det ikke mulig å annullere bestillingen via nettsiden. Om du vil annullere bestillingen din, må du ta kontakt med vår kundeservice på kundeservice@specsavers.no og oppgi bestillingsnummeret ditt. Se våre kjøpsvilkår for mer informasjon.
Hva skjer om varene er skadet?
Om varene er skadet ved ankomst, tar du kontakt med oss på kundeservice@specsavers.no og beskriver problemet. Vi gir deg et returnummer og forteller deg hvor du skal sende varene. Vi betaler returporto. Når vi mottar den skadde varen, krediterer vi deg for hele beløpet for de returnerte produktene. Se vår tilbakebetalingspolicy under «vilkår og betingelser» for mer informasjon.
Hvordan returnerer jeg varer?
Om du vil returnere varer til oss, kontakter du vår kundeservice på kundeservice@specsavers.no og beskriver situasjonen. Da forteller de deg hva du skal gjøre videre. Vi betaler returporto. Se våre generelle kjøpsvilkår for mer informasjon.