Retningslinjer for retur

Hvordan er retningslinjene for retur dersom jeg har mottatt feil linser?

Dersom linsene du har mottatt mot all formodning er feil eller på annen måte ikke tilsvarer din ordre gir vi deg pengene tilbake. Kontakt oss via kundeservice@support.specsavers.no 
Se vår Tilbakebetalingspolicy for nærmere informasjon.

Hvordan annullerer jeg en ordre?

Ordren opprettes i vårt system umiddelbart etter at betalingen er bekreftet. Derfor er det ikke mulig å annullere ordren via websiden. Dersom du vil annullere ordren må du kontakte vår kundetjeneste via e-post til kundeservice@support.specsavers.no og oppgi ditt ordrenummer. For nærmere informasjon, se våre Alminnelige kjøpsvilkår.

Hva skjer hvis varene er skadet?

Dersom varene kommer frem i skadet stand må du kontakte oss via e-post til kundeservice@support.specsavers.no og beskrive problemet. Vi gir deg et returnummer og forteller deg hvor du skal sende varene. Vi dekker returkostnader. Når vi mottar den skadede varen gir vi deg pengene tilbake for den/de returnerte varen(e). Se vår Tilbakebetalingspolicy for nærmere informasjon.

Hvordan benytter jeg meg av angreretten?

Dersom du vil returnere mottatte varer må du innen 14 dager fra du mottok varen benytte deg av angreretten. Du kontakte vår kundeservice via e-post til kundeservice@support.specsavers.no eller på telefon 800 32100 dersom du er usikker på hvordan du benytter deg av angreretten. (Vi dekker returkostnader.) Se våre Alminnelige kjøpsvilkår for nærmere informasjon.